دکوراسیون

سقف کاذب هایی که در دکوراسیون داخلی شما می درخشند!

 سقف ها آسمان زیبای دکوراسیون داخلی شما محسوب می شوند، اصولا معماری داخلی جذاب و چشمگیر است که تمام زوایای فضای داخلی در آن طراحی شده باشد، اما این که کدام طراحی برای آسمان فضای شما مناسب است موضوعی است که امروز در چیدانه به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

نکته ی که پیش از هر طراحی باید به آن توجه کنید این که نوع طراحی سقف شما می تواند تاثیر به سزایی در سبک و سیاق دکوراسیون شما داشته باشد به خصوص اینکه این طراحی با نورپردازی هم همراه باشد. بنابراین توجه داشته باشید که طراحی شما باید بتواند با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود.

b-06

سقف کاذب می تواند در فضای شما مرکزیت ایجاد کند، پس اگر دوست دارید بخشی از فضای شما نقطه ی عطف دکوراسیونتان باشد به سادگی می توانید مسئولیت آن را به سقف کاذب ها بسپارید به خصوص از انواع مدور آن!

سقف های کاذب را می توان به راحتی با نورگیرها تلفیق کرد چهره ی متفاوتی به فضای دکوراسیون داخلی خود ببخشید بنابر این به سادگی می توانید یک سقف جذاب و پر نور در فضای داخلی خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

آسمان مجازی نیز نوع دیگری از سقف های کاذب پر طرفدار محسوب می شوند که به خوبی می تواند چهره ی دکوراسیون شما را زیر و رو کند و برای هر فضایی از مسکونی تا تجاری و اداری از آن استفاده کنید، کافی است طرح آن را با فضای داخلی خود هماهنگ کنید .

سقف های کاذب می تواند تلفیقی از چند مدل سقف کاذب متفاوت هم باشد. کافی است این مدل ها را کنار هم بچینید و یک ترکیب بی نقص از آن ها بدست آورید، درست همانند تصویر که سقف کاذب متشکل از آسمان مجازی، نورگیر و نورپردازی خاص است که جلوه ی منحصر به فردی را به فضای داخلی بخشیده است.

shafaf

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *